Firmy, které nabízí své služby a zboží na internetu, se neobejdou bez optimalizace stránek pro vyhledávače čili SEO. Karlovy Vary nesmí v této hospodářské soutěži zůstat pozadu. Abyste si dokázali vybrat ty správné borce na optimalizaci, kteří dostanou váš e-shop na přední pozice Googlu a Seznamu, máme pro vás pět vychytávek přímo z kuchyně SEO expertů. 

1.SEO Karlovy Vary dbá na přesná klíčová slova

Jakmile vám analýza napoví klíčová slova, která vaši potencionální klienti píší do Googlu a Seznamu, aby našli službu a zboží, ošéfujte si, aby co nejpřesněji vystihovala podstatu vaší nabídky. Z hlediska SEO v Karlových Varech není strategické optimalizovat prodejní stránky na příliš obecné dotazy. Ty se vyplatí zakomponovat jen do určitých kategorií webu – například do části zvané Úvod či Home.

2.Pozor na kanibalizaci při SEO nejen v Karlových Varech

Zkušený SEO konzultant nikdy neoptimalizuje více stránek na stejná klíčová slova, aby předešel následnému konfliktu mezi nimi. Ať už jste si objednali lokální SEO pro Karlovy Vary nebo celorepublikový upgrade, zbytečně by vaše vlastní stránky soupeřily o pozici ve vyhledávačích. Stačí, že se o přední místa přetlačujete se stovkami a někdy i tisícovkami konkurentů. Z hlediska internetového marketingu nepotřebujete, aby se vám propagace různých produktů požíraly navzájem. Profesionál se právě kvůli tomu vyhýbá duplicitním nadpisům a titulkům u různého zboží (podívejte se třeba na příklad, jak napsat optimalizovaný popisek kategorie internetového obchodu) a soustředí se na konkrétní klíčová slova.

  1. Nezapomeňte na Sitemap při SEO pro Karlovy Vary

První fázi optimalizace webu pro vyhledávače tvoří technický servis. Expert na SEO v Karlových Varech i jinde v Čechách vyrobí textový soubor, kterým omezí přístup vyhledávacích robotů na některé vaše stránky. Součástí tohoto souboru bývá ještě Sitemap čili mapa stránek obvykle ve formátu XML či HTML, která naopak pomáhá strojům web procházet. Bez této rekonstrukce se efektivní SEO neobejde.

3.Čitelné URL zlepší optimalizaci webu

Některé starší weby neřeší uživatelsky přívětivé URL a na slovo vzatý profesionál to při optimalizaci napraví. URL je přesná adresa každé vaší stránky. Uveďme si fiktivní příklad: https://www.seoprofy.cz/karlovy-vary-optimalizovane-pro-vyhledavace/. Pokud se vám v URL objevují místo srozumitelných slov nějaké klikyháky, chce to up-grade. Když se internetová adresa návštěvníkům dobře pamatuje, mohou se na ni vracet. Pro SEO nejen v Karlových Varech také není od věci vložit rovnou do URL klíčové slovo. Každopádně by adresa měla charakterizovat obsah stránky.

 

4.Chtějte logické formátování při SEO v Karlových Varech

Poctivou SEO agenturu poznáte také podle toho, že na každé podstránce uvádí pouze jeden hlavní nadpis, který je současně názvem stránky. Další nadpisy už formátuje jiným druhem písma, aby posloužily jako výstižné názvy jednotlivých kapitol či odstavců. Přímo v textu zvýrazňuje SEO copywriter tučně především klíčová slova a klíčové fráze. Přehledně strukturovaný text se totiž čte mnohem lépe než jednolitý blok.

 

Tolik tedy ve zkratce k dobrým zásadám SEO. Aby vám stouply internetové objednávky, nezbývá, než zahájit výběrové řízení na optimalizátory stránek pro vyhledávače. Neprohloupíte, když poptáte víc firem a můžete oslovit agentury z celé republiky, protože on-line práce je možné dělat i z opačného konce planety. Princip čistě lokálního SEO jen pro Karlovy Vary je stejný jako optimalizace většího formátu. To znamená, že vám předchozí reference SEO experta mnohé napoví (podívejte se na příklad jedné takové v této Topranker recenzi). Držíme vám palce a klidně nám pište dotazy do komentářů.

Michaela Smrčková
Views: (860)