Majitelka únikových her v Ostravě, jehož recenzi na Topranker najdete na konci článku,  se snažila o lokální propagaci pomocí svého webu exitdoor.cz.

Za tímto účelem oslovila právě naši SEO agenturu Topranker. Že s touto volbou nesáhla, to dokáže následující SEO případová studie. Uvidíte, co svedeme za pouhé tři měsíce práce!

 

V momentě, kdy jsme s prací začínali, se měla věc takto…

 

  • Web byl šest měsíců starý.
  • 87 unikátních návštěvníků – měsíční organická návštěvnost nebyla právě terno.
  • Nadpisy stránek a meta tagy – ani jedno nebylo upraveno v souladu s vhodnými klíčovými slovy.
  • O vnitřním odkazování v rámci webu se takřka nedalo mluvit.
  • Návštěvníci byli směrováni pouze na jednu vstupní stránku.
  • SSL certifikát web vůbec neměl.
  • Odkazový profil tvořily především spamové odkazy.
  • Řadě stránek chyběly texty.
  • Možnost platby kartou, případně nákupu dárkových voucherů, web nenabízel. Zbytečně se tak připravoval o zisk, který toto řešení přináší.
  • Kvůli špatnému nastavení cache a neoptimalizovaným obrázkům se web načítal jen pomalu.
  • Web neměl nic, čím by bylo možné měřit konverze. Těžko se tak dalo odhadnout, kolik jedna taková konverze stojí.
  • Zbytečně se indexovaly stránky, u nichž to vůbec nebylo třeba.

 

Co jsme udělali pro nápravu?

 

Nebylo toho málo, museli jsme ale počítat s časovým limitem tří měsíců – proto jsme se soustředili především na to nejdůležitější, tedy:

  • Optimalizaci současných stránek podle analýzy klíčových slov, která je u takovéto práce naprostým základem. Co může taková analýza obnášet, to se dočtete například zde.
  • Optimalizaci obrázků a správné nastavení cache pro zrychlení načítání webu.
  • Úpravu meta tagů rovněž podle klíčových slov.
  • Podstatné vylepšení vnitřního odkazování, aby spojovalo důležité stránky a posilovalo jejich pozice ve vyhledávání.
  • Pro větší lokální dosah jsme také co nejvíce vyplnili klientův profil na Google My Business. Klientovi jsme uložil, ať zákazníky motivuje k zanechání recenze na této platformě.
  • Začali jsme také měřit konverze podle různých interakcí uživatelů.
  • Nenechali jsme indexovat zbytečné a technické stránky.
  • Dali jsme se také do tvorby blogu na klientově webu, kam jsme napsali několik článků odpovídajících hlavním informačním dotazům.

 

Stranou nezůstal ani linkbuilding

 

Budování zpětných odkazů je důležitou součástí SEO, která ani zde nemohla zůstat bez povšimnutí.

  • Nejprve jsme zanalyzovali odkazové profily klientových konkurentů. Zde jsme narazili na několik webů, z nichž by se také vyplatilo získat odkaz. To se nám záhy také podařilo.
  • Navrhli jsme také plán pro psaní příspěvků na různých, k tomu vhodných fórech a blozích, abychom klientův odkazový profil diverzifikovali a naředili. Převaha pouze komerčních odkazů působí u vyhledávačů podezřele.
  • Vypracovali jsme též seznam lokálních katalogů, kam klientův web zaregistrovat.
  • Odkazy, které nebyly funkční, jsme přesměrovali či opravili.
  • Sepsali jsme i několik tematických článků odkazujících na klientův web, a ty jsme poté umístili na některé weby s vysokou autoritou.

Můžete vidět, že naše práce nebyla nadarmo. Pro releventní klíčová slova se web stával čím dál viditelnějším a zároveň lákal více a více návštěvníků.

 

 

Jaký byl nakonec výsledek?

 

Po dvanácti měsících se web ocitl na nesrovnatelně lepší pozici. Organická návštěvnost v závěru tohoto období činila 904 lidí za měsíc. To je roční nárúst 939%!

 

 

 

Zároveň obsadil web některou z prvních pěti příček ve vyhledávačích pro všechny místní dotazy.

To za tři měsíce naší práce stálo, nemyslíte? Budiž tato SEO studie důkazem, jak neuveřitelnou setrvačnost dobrá SEO opatření mají. Pravdou je sice, že oborová konkurence není u únikových her v Ostravě taková, jako je třeba v Praze. Ani tento fakt ale výsledek nijak nekalí.

Růst návštěvnosti a její původ (z 80% jde o výsledky z vyhledávačů) můžete vidět níže.

 

 

Na závěr naší případové studie SEO přikládáme slibovanou recenze klienta.

 

Kateřina Tarková

Exit Door s.r.o. – Únikové hry

Pátráte po nejziskovějších metodách propagace vaší společnosti?

Pak jste na správném místě!

Investovali jsme do zlepšení organických pozic a také optimalizace placených inzerátů a z našeho pohledu dosáhl Topranker těch nejlepších možných výsledků.

A to navíc za velmi rozumné peníze a na výsledky jsme nemuseli čekat dlouho. Je to ten typ spolupráce, kdy jste si naprosto jistí, že se vám investované prostředky vrátí v maximální možné míře.

Děkujeme a těšíme se na další budoucí spolupráci!

 

Michaela Smrčková
Views: (1142)